085 4867 167

defect en reparatie

Garantie & Reparatie

Heb je een defecte smartphone of tablet en wil je het laten repareren? Op deze pagina lees je alle informatie over onze garantieprocedure.

Garantieprocedure
Lees het onderstaande goed door voor het aanmelden.

  • Maak zonodig een backup van je gegevens (software).
  • Herstel de software naar fabrieksinstellingen.
  • Verwijder diensten zoals iCloud om blokkade te voorkomen.
  • Voer bij het aanmelden onder referentie je ordernummer in.
  • Voeg bij de zending je factuur toe.
  • Stuur je apparaat vervolgens op inclusief bijgeleverde accessoires naar een van de onderstaande adressen.

Eventuele prijsopgave bij aanmelding kan genegeerd worden. 

Adres voor reparatie
Op eigen kosten aangetekend en/of verzekerd via bijvoorbeeld PostNL:

Planet Refurbished B.V.

IJburglaan 1281
1087 GJ Amsterdam


Status informatie binnen garantie
Je ontvangt binnen 3 werkdagen van onze klantenservice bericht over vervanging of reparatie van het apparaat. 

Uitgesloten van garantie:
- vochtschade
- valschade
- stootschade
- kosten verzenden van reparatie
- kosten herinstalleren software
- ieder andere vorm van zelf aangerichte schade

Buiten garantie
Als je apparaat onverhoopt buiten garantie valt, omdat de garantie is verlopen of onder de uitsluitingen valt dan ontvang je van ons reparatiecentrum een prijsopgave voor reparatie.